Täältä löydät kaikki yksityiskohtaiset tiedot verkkokaupassamme asioinnista sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin:
- Miten voin tilata tuotteita?
- Milloin saan tilaamani tuotteet?
- Miten koko ostosprosessi toimii?
- Paljonko toimitus maksaa?
- Mitkä ovat maksutavat?
- Toimitetaanko tilaamani tuotteet huomaamattomasti?
- Miten valita oikea koko eroottisille vaatteille?
- Mitä ostohinta sisältää?
- Voinko tehdä ostoksia paikan päällä?
- Täytyykö minun rekisteröityä tehdessäni ostoksia?
- Miten lunastan alennus-/lahjakortin?
- Mitä teen, jos unohdan salasanani?
- Miten huoltaa eroottista lisävarustetta?
- Mistä materiaaleista eroottiset lisävarusteet tyypillisesti valmistetaan?
- Saapuvassa paketissa näkyy vaurioiden merkkejä. Mitä teen?
- Tuote ei vastaa odotuksiani. Voinko palauttaa sen?
- Mikä on takuu-aika?
- Onko sinulla muita kysymyksiä?
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä.
Vastaukset:
1. Miten voin tilata tuotteita?
Hyväksymme tilaukset ainoastaan sähköisesti verkkokaupassamme osoitteessa www.desirel.com. SMS:n, faksin, sähköpostin tai kirjeen välityksellä tehdyt tilaukset eivät ole hyväksyttäviä.
2. Milloin saan tilaamani tuotteet?
GLS – Tilaus, joka vastaanotetaan klo 17.00 mennessä, lähetetään samana päivänä, ja saat lähetyksesi 1–3 työpäivän kuluessa. Lisätietoja saat toimitustietosivultamme täältä.
3. Miten koko ostosprosessi toimii?
Tuotteiden valinta – Lisääksesi tuotteita ostoskoriisi, klikkaa yksinkertaisesti ostoskorikuvaketta tai kiinnostavien tuotteiden vieressä olevaa "Lisää ostoskoriin" -painiketta.
1. Ostoskori – Ostoskorissasi voit tarkistaa valitsemasi tuotteet ja niiden määrät sekä maksettavan kokonaissumman. Jos sinulla on alennus-/lahjakorttikoodi, syötä se kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "Tarkista >". Minimitaloustilauksen arvo on 50 €.
2. Toimitus, maksutapa ja toimitustiedot – Tuotteiden valinnan jälkeen sinun tulee antaa tilaamiesi tuotteiden toimitustiedot sekä valita toimitus- ja maksutapa. Voit tehdä ostoksia joko rekisteröitymättä tai rekisteröityneenä asiakkaana. Rekisteröitymisen etuna on, että saat oman tilin, josta voit päivittää tietojasi, tarkastella aikaisempia tilauksiasi ja saada ensiksi tietoa uutisistamme ja tarjouksistamme.
3. Tilauksen vahvistus – Täällä voit tarkistaa tilauksesi, tehdä tarvittavia muutoksia ja vahvistaa sen.
4. Tilauksen tiedot – Kun olet onnistuneesti tehnyt ja lähettänyt tilauksesi, saat VAHVISTUS-sähköpostin, joka sisältää luettelon tilaamistasi tuotteista, lopullisen summan, maksutavan ja toimituksen. Tämän jälkeen, kun lähetys on lähetetty, saat sähköpostin, joka sisältää lähetyksen numeron ja arvioidun toimituspäivän.
6. Toimitetaanko tilaamani tuotteet huomaamattomasti?
Kyllä, toimitamme tilaamasi tuotteet huomaamattomasti, ilman merkintöjä, yksinkertaisessa ruskeassa laatikossa tai suuressa pehmustetussa kirjekuoressa. Paketissa näkyy vain nimesi ja osoitteesi.
7. Miten valita oikea koko eroottisille vaatteille?
Valitessasi alus- tai seksikkäitä vaatteita, varmista että valitset oikean koon. Vaihdamme tuotteita vain materiaalivirheiden varalta, eikä tuotteita voi vaihtaa väärän koon vuoksi. Tarjoamme sinulle kokotaulukon, jonka löydät täältä.
Tuotteiden hinnat sisältävät ALV:n.
9. Voinko tehdä ostoksia paikan päällä?
Emme tarjoa mahdollisuutta asioida paikan päällä, sillä olemme verkkokauppa. Tilaukset voi tehdä ainoastaan verkkokauppamme kautta.
10. Täytyykö minun rekisteröityä tehdessäni ostoksia?
Verkkokaupassamme voit tehdä ostoksia joko kertaluonteisena vierasasiakkaana ilman rekisteröitymistä tai rekisteröityneenä vakituisena asiakkaana.
11. Miten lunastan alennus-/lahjakortin?
Tilauksen yhteydessä syötä kuponkikoodisi kenttään "ALENNUSKOUPON" ja klikkaa "Tarkista", jolloin alennus lisätään automaattisesti.
12. Mitä teen, jos unohdan salasanani?
Jos unohdat salasanasi, klikkaa vain "Kirjaudu sisään" ja sen jälkeen "Unohtuiko salasana". Lähetämme sinulle uuden salasanan sähköpostiosoitteeseesi. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi.
13. Miten huoltaa eroottista lisävarustetta?
Käytön jälkeen puhdista eroottinen lisävaruste lämpimällä, saippuavedellä tai käytä valikoimastamme löytyviä desinfiointiaineita.
14. Mistä materiaaleista eroottiset lisävarusteet tyypillisesti valmistetaan?
Eroottiset lisävarusteet valmistetaan tyypillisesti täysin turvallisista materiaaleista, kuten geelistä, silikonista, lääketeollisuussilikonista, lasista ja ABS-muovista.
15. Saapuvassa paketissa näkyy vaurioiden merkkejä. Mitä teen?
Jos toimituksen yhteydessä huomaat vaurioita pakkauksessa tai sen sisällössä, suosittelemme kieltäytymään vastaanottamasta kyseisiä tuotteita tai tekemään vahinkoilmoituksen kuljetusyritykselle.
16. Tuote ei vastaa odotuksiani. Voinko palauttaa sen?
Kyllä, voit peruuttaa ostosopimuksen 30 päivän kuluessa ilman erityistä syytä. Palauttaman tuotteen ei saa olla avattu tai käytetty, vaan sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautuslomakkeen löydät täältä.
Palauta tuotteet postitse seuraavaan osoitteeseen:
Webshop Logistics Ltd.
Ecseri katu 14-16.
1097 Budapest, Unkari
VAROITUS! Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä lähetyksiä!
Yksityiskohtaiset tiedot palautusoikeudesta löydät käyttöehdoista.
Tarjoamme 2 vuoden takuun verkkokaupastamme ostetuille tuotteille, jotka on varustettu sähkömoottorilla ja seksikalusteilla. Joissain tuotteissa valmistaja tarjoaa takuun, joka ylittää pakolliset vaatimukset. Lisätietoja tästä löydät tuotesivuilta.
18. Onko sinulla muita kysymyksiä?
Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse työaikana klo 8.00–16.00: info@desirel.com